Cornelie Meynen

Cornelie MeynenCornelie traint en coacht IT Professionals om hun toegevoegde waarde en hun zelfvertrouwen te vergroten.
Met de praktijk als uitgangspunt, de juiste vaardigheden oefenen die je verder brengen als adviseur, manager, projectmedewerker of -leider. Gericht op de persoon, zonder de zakelijke kant uit het oog te verliezen.

Cornelie studeerde Cultuur en Management, met als specialisatie dienstverlening en organisatiecultuur. Sinds 1994 heeft ze vele ontwikkel- en verandertrajecten vormgegeven in IT organisaties, vaak binnen de context van Service Management (ITIL) en Project Management (Prince2). Dat deed ze onder andere 8 jaar bij Pink Elephant (inmiddels KPN Consulting) als Senior Management Trainer. Ook werkte ze als consultant en docent in Thailand en was ze accountmanager.

Zo kent ze de lol van het samen aan succes werken en ook de worstelingen als dat niet lukt. Dat gebruikt ze in haar trainingen. Ze daagt deelnemers uit met speelse en interactieve werkvormen, rondom hun eigen lastige situaties. En onderzoekt welke overtuigingen mogelijk in de weg zitten om zaken handiger aan te pakken.

Mensen die ze traint of coacht geven aan dat die aanpak ze echt verder brengt in hun werk en vaak ook daarbuiten. Daarbij waarderen ze haar enthousiasme en betrokkenheid. En haar vermogen om verbanden te zien.